fredag

Igår när jag stod å käkade frukost
vaknade neah å kom ut i köket
skrek;Nej stäng av den pappa ska göra det, pappa ska göra välling
samtidigt som hon försökte putta mig ut från köket
jag svarade att jag inte håller på att göra välling utan står å äter
Hon fortsatte skrika att jag skulle sluta göra välling
puttade på mig så mycket hon orkade
sedan blev hon så arg att hon sprang fram till micron
slet upp dörren
och blev helt paff
där var ju ingen välling där i
då satte hon sig på golvet å skrek på sin pappa att han skulle komma

Undrar var hon fått sitt humör ifrån?


Idag gick jag upp tio i sex
satte på mobilen å skickade sms till madde som fyller 25 idag
Efter dte gjorde jag mig motvilligt iordning
hade vart mycket skönare å stanna hemma
jag e verkligen ingen morgonmänniska
Ganska lugn dag på jobbet idag
gick väldigt snabbt
Slutade ett, vilket var väldigt skönt

Hämtade kian å gick över gatan å lämnade honom hos mina föräldrar
stack sedan till maxi, storhandlade
sedan hem packa upp osv
skulle börja laga mat
inser att jag glömt purjolök
surar lite å tvingar marcus åka å köpa det
vad ska man annars ha män för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0