Torsdag

I tisde tog jag och vildarna tåget till landskrona
neah tyckte inte om toan på tåget,
hon var rädd för den sa hon
men dte gick bra iaf, hon fick kissa när vi kom fram
Sara med sina vildar mötte oss på stationen
sedan gick vi till en lekplats
Å kian försvann, när vi gick höger, såg inte han utan svängde vänster, å när vi gått fem meter å vände oss om var han helt borta
Fy vad rädd jag blev, å det tog nästan 20 minuter innan vi hittade honom,
Han hade sprungit för han trodde att vi var framför
oxå hade han hört os ropa, men inte fattat vilket håll det kom ifrån
Förutom det hade vi en väldigt trevlig dag
Lekte på lite olika lekplatser å åt glass i solen
Roligt att antligen träffa sara igen

I onsdes jobbade jag 7-15
Först planerade jag, sedan hade vi schemaläggning för sommaren
Å det var ju sjukt fint väder
så när jag hämtat vildarna
stack vi å köpte glaass, hela familjen
å efetr det var vi på lekplatsen till strax efetr fem
sedan hem å laga mat
När vi käkat stack jag över till mina föräldrar
cyklade en timme på träningscykeln

Idag jobbade jag 7-13
stack hem, bytte om å packade matsäck
id halv två hämtade jag vildarna
Sedan var vi på lekplatsen, käkade picnic solade å lekte
riktigt mysigt
vid halv fyra gick vi in, lämnade sakerna
För att sedan gå bort mot maxi
skulle storhandla, jag hade dock inte så mycket tålamod
men dte gick väl bra ändå

kian har blivit så duktig på att skriva
han kan skriva dte mesta man sägr till honom
han kan dock inte läsa ännu
idag målade han en teckning, sedan skrev han Kians familj, helt rättstvavat
så duktigt
Annars brukar dte ju bli en del stavfel, men man kan ju inte kräva mer av någon som inte ens e fem å ett halvt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0