Torsdag

igår jobbade jag 7-15.30
vart en lugn dag på jobbet
möte halva dan
När vi slutade regnade det så mycket att jag inte ville sticka hem
inga regnkläder hade jag med mig
Men merita å hennes man vart snälla å körde hem både mig å cykeln

När jag kom hem fixade vi mat
å sedan lekte vi å så
Skulle igentligen sprungit med Vicki men gick ju inte så bra i det regnet
så vi struntade i det
Istället kom jag över till henne när vildarna lagt sig
vi satt å snackade skit å drack te

Idag torsdag är dte Marcus 24 födelsedag
Dagen började med atrt jag som vanligt skulle upp å jobba
Gick upp strax innan sex, när jag stod å fixade frukost vaknade lillfisen
på riktigt pappa humör
kom ut ur sitt rum, skrek flytta på dig mamma, du får inte vara här
pappa ska göra välling till mig, puttade hon å drog bort mig
jag sa pappa sover, han fyller år, kan han inte få sova
då bara skrek hon
så det var baar för marcus att gå upp å fixa vällling
jag stressade vidare å glömde till och med att säga grattis
ingen present hade jag köpt heller, den får han imorgon
Men från barnen hade jag ju köpt present

Jag gick till jobbet å när jag slutade vid ett gcik jag även hem
bra med vardagsmotion =)
Var hemma kvart tjugo över, man går ju snabbt
å efter det lagadeförberädde vi maten en del att göra till 12 pers
pluss efterätten
Vide fem kom gästerna
Å sedan gick de vid åttra
riktigt trevligt!

Lillfisen har vart riktigt duktig, fortfarande blöjfri, å injte någon olycka alls

Nu är jag ledig fem dagar i rad, så skönt
¨Å ännu skönare att vi är lediga tre dagar i rad
kommer bli en riktigt mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0