Tisdag

Idag har jag jobbat 7-13
ganska mycket att göra, så hann precis ha rast
å när jag käkat så passade jag på att sola med
det bästa med tat jobba i stan, man har nära till allt=)
När jag slutade ick jag å hämtade vildarna
Det hade gått jättebra för neah, inte en ända olycka
Efter dagis gick vi å handlade lite glass å kex å frukt
Sedan gjorde vi fruksallad
När vi var mätta gick vi ut
Här ute på snurrlekplatsen
var ute å lekte med de andra barnen

Å jag å Isaks mamma (vet ej vad hon heter), satt å pratade
Neah var duktig vi var ju ute i två timmar typ å honn sa till när hon behövde kissa
så fick hon kissa i buskarna
närvi kom hem hände en liten olycka
men dte är ju sånt som händer
så skönt att det går så bra!

Ikväll är marcus hos en kompis
så jag får egentid
skönt att bara var ensam ibland
man behöver det med
vildarna sover sedan en timme tillbaka
å jag ska bar slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0