Söndag

i fredes skulle ju jag upp å fixa barnen själv å lämna på dagis'
vilket var sjukt länge sedan jag gjorde
jag insåg iaf hur mycket Marcus gör på morgonen
men dagen började bra,'När jag väckte neah så stäldde hon sig direkt i sängen
å sa; mamma jag vill kramas
Vi hann iaf i tid till dagis
Å jag hade en hyffsat lugn dag på jobbet
efter jobbet hämtade jag vildarna
sedan gick vi hem till mina föräldrar
där jag cyklade lite oxå käkade vi mellanmål
När vi vart mätta, var dte dags att lämna Kian på stationen

Så jag å Neah var väl hemma strax efter halv fem
Jag å Marcus käkade beställd mat
På kvällen kollade vi film

Igår jobbade jag 7-16
passade på att sola på ratsen, skitbra solarie, dyrt men bra
Pisseregnade gjorde det med
så inte så mycket att göra
Kom iaf hem till en storstädad lägnehet å nylagad mat
Riktigt skönt!
På kvällen mådde jag dåligt å vi pratade å marcus masserade mig, tills jag somnade typ

idag har jag med jobbat till fyra
När jag kom hem fixade vi mat tillsammans
Lax å ugnsgratinerade rotfrukter plus sallad
Å gu` va gott det var!
Nu är Marcus å tränar
å ikväll bir det mys med grönsaker å dipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0