Onsdag

Igår var en intensiv dag
orkade som vanligt inte gå upp när klockan ringde
men runt sex, hade vi ju inget val
Hade en hyffsat lugn dag på jobbet, det är ju väldigt sällan vi har stressigt
Vid strax efetr tolv kom Vicki
sedan cyklade vi tillsammans till sannrp
sista dagen på utbildningen
den här gången satt vi i ett rum, som kändes som man hade blivit inmurat i
mysigt
Dessutom var både jag å vicki sjukt trötta
å även prataiga, så ingen av oss har en aning om vad vi gick igenom
Fikade gjorde vi iaf
jag å vicki käkade fem frallor var
lite för att en tjock man från utbildningen klagade på att jag hade ätit fyra,
så då tog vi en var till bara för att
Ingen annan ville ju ha, å dte fanns massa kvar
han surade bara för att han inte vågade äta sig mätt

Vid fyra cyklade vi hem
För att käka å byta om
'När jag fått på mig nummerlappen, frågade kian;
Mamma är dte så mycket du kostar?


Å efetrsom det var 6000 anmälda, så låga jag iaf bland de dyraste

Vicki å jag var iaf sjukt grymma
28 minuter på en halv mil, riktigt bra!
Trots den sega starten, hade vi kunnat komma fram i början
(de första 6-700 metrarna gick i snigelfart)
så hade vi lätte kommit in på max 26 minuter
men vi är nöjda å nästa år gör vi det på under 25!

Mysigt att ha picnic efteråt sedan, trots att det var svinigt kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0