måndag

idag var jag hemma, vabbade efetrsom neah fortfarnade vart sjuk igår
så vi vaknade vid halv nio
å eftresom jag ändå skulle jobbat, passade jag på att fixa här i hemma,
istället för att bara slappa
så vi började med att tväta
sedan putsade jag fönster, putsade hälften
sedan tröttnade jag
passade även på att skölja av lite blommor i duschen
När tvätten var färdig å vi käkat lunch
stack vi till maxi, lovade vildarna att köpa glass
hittade en fin cykel till neah
hon vill ju ha en rosa, å den ena soim fanns där vart så fin
ljusrosa med svarta å vita blommor, årankor på den
å inga klistermärken, utan det var lackat
så vi köpte den till neahs glädje
Hon har ju haft kians gamla, som vi bara hunnit prova en gång, men då ville hon knappt cykla
(en skitcykel, vi köpte på coop, så köp absolut inte barncykel där, den är helt trög å svår, å det är fortfarande samma som säljs där) eller så hade vi å andra otur.

På vägen hem från mxi, träffade vi daniel linda å diana
så daniel följde med oss hem
så när barnen lekte monterade jag cykel
vid fem följde jag daniel hem
sedan åkte hela familjen till max, å käkade gratis å icke möglig mat
när vi kom hem tog vi en cykeltur
Sist vi provade cykla, (första gången för neah)
visserligen med kians gamla tröga cykel gick det inte så bra för neah,
hon visste ju inte riktigt hur man skulle trampa
men idag gick det skitbra
hon cyklade helt själv, å det gick lättelätt att trampa
på första försöket!, å hon blev så glad å stolt
sist blev hon bara sur
men nu skrek hon titta titta vad jag kan, jag kan cyssla!!
Å vi var så stolta över henne

här är neahs nya vrålåk, så fin
ha ha vilket skrytinlägg, men man får skryta när ens barn lär sig något nytt ha ha

Imorgon är det jobb som gäller
ett tag sedan nu
efetr det är det utbildning
å sedan vårruset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0