Måndag

I fredes jobbade jag 16-21
Före det så hann vi med ett par toimmar på lekplatsen i solen
oxå hann jag pressa lite sol på balkongen
Kian säger att han inte vill att jag ska bli brun
han vill ha mig som jag är
så söt!

I lördes var vi lediga
Passade på att tillbringa hela dagen på Funcity
å dte var så underbart väder
Vi åkte karuseller, tittade på djur, red solade, badade, fikade osv
vi hade helt enkelt en underbar dag
Träffade många vi kände med,
men umgicks mest med madde med familj
Barnen har ju så roligt tillsammans
jag å kian åkte dem stora vattenrutschkanorna tillsammans
han blev lite rädd, emn ville göra dte igen

I söndes jobbade jag delat pass
Hittade en hundring ute, så fick lite pålägg på lönen =9
Efter vi käkat mat ,
Tog marcus vildarna till busfebriken
kian vat bjuden på kalas, så han å neah stannade där så länge

Idag har jag jobbat till ett
ska nart hämta vildarna, sedan går vi till lekplatsen å leker av oss lite
 
I går sa neah en av de sötaste sakerna jag hört på länge
Hon sa att hon ville hänga i dörrkarmen, så ville hon att jag skulle lyfta upp henne
så sa jag nej du får ta dig upp dit själv, om du ska hänga där
Då sa hon
men mamma, jag kan ju inte flyga, jag har ju inga vingar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0