Måndag

I fredes var det marcus tur att få sovmorgon
så jag tog vildarna när de vaknade
Vid nio stack ajg hemifrån för att sola
Sedan hade jag sagt till marcus att vi skulle göra något tillsammansvid elva gick vi ut å lekte på lekplatsen, sedan åt vi glass
å vid tolv lämnade vi barnen hos min föräldrar
Där stod en väska som jag packat till mig å marcus
Eftersom att han fyllde år hade jag överaskat honom med en weekend i Göteborg
å han visste inget
svårt att hålla dte hemligt, men dte gick
Vid ett gick tåget, när vi var framme lämnade vui väskan på hotellet
Sedan käkade vi å gick på avenyn
Tillbaka till hotellet igen å handlade lite på vägen
Vid sju gick vi ut å käkade
efetr maten såg vi avatar på 3d bio, så bra
Den var slut vid tolv, å efter det gick vi tillbaks till hotellet

På lördagen gick vi upp runt nio, duschade käkade frukost
å vid elva var vi på liseberg
de två första timmarna regnade det
sedan blev det fint väder
hde en underbar dag, med massa mys å åk å spelande
Var tillbaka på hotellet vid nio
å på kvällen tog vi det lugnt å hade myskväll

På söndagen vaknade vi med runt nio
När vi käkat frukost, gick vi till nordstan och femman huset'
där vi shoppade å shoppade å shoppade
Marcus köpte skor, jacka, en tröja, en keps ett skärp å två par kalsonger
Jag köpte tre klänningar, varav en som var så fin, ett par jeans ett par jeans tights, ett par spets tights, två jättefina linnen, en väska, ett par skor, två boleros
till barnen köpte vi en hello-kitty nalle till neah, å kian fick två tröjer
sedan hade vi köpte lite andra grejer till dem på liseberg
Vid fyra tog vi tåget hem
å hämtade våra vildar
Som vi saknade dem, även om dte var väldigt skönt utan dem
men vi började sakna dem mycket redan på lördagen, så jag undrar hur dte blir när vi ska till tailand
Vi hade iaf en helt underbar helg, spenderade lite för mycket pengar, men dte var dte värt!

Måndag idag
jag är ju ledig, passade på att tvätta imorse, å strax efetr tio stack vi till bibblan
var hemma igen vid elva
å vid halv ett kom Tina förbi, drack kaffe å snackade
trevligt!
När marcus kom stack jag å solade
Ikväll blir det myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0