Måndag

Idag har jag vart ledig
Kian vaknade vid halv åtta, så då gick jag upp
hade ju tvätten som skulle hängas
Å när jag kom upp från källaren kom en lite yrvaken neah ut i hallen
sedan hade vi morgonmys
å jag beställde lite eller rättare sagt jättemycket kläder från hm
Lite till mig å massa till barnen, ur höstkatalogen
Efter det ringde jag runt till f-kassan å folksam å så
Beställde hem resekort å kollade upp reseförsäkringen
Sedan vattnade jag å vi käkade frukost
lekte lite hemma å fixade tvätten

Vid halv ett l åt vi lunch å efetr det gick vi ut å lekte
gungade å så mest
Klockan tre var vi på maxi
köpte korv med bröd, å neah tömde ut sanden från sina skor
mitt i krovkön, dte värsta var att hon hade typ en å en halv dl sand i skorna
shit som jag skämdes, alla kollade som fan
När vi ätit upp
å neah åt en hel korv med bröd, en hel!
har aldrig hänt innan, hon åt illochmed upp före kian
det gick så snabbt så jag trodde hon hade kastat den på golvet
aja efetråt handlade vi, jag å vildarna
de sprang åt varsitt håll å var sådär högljudda som barn är
jag skulle köpa panodil å hon i kassan skojade å sa ska du inte ta två paket
lyckades iaf fylla vagnen med allt vi skulle ha
å när vi nästan var färdiga kom Marcus

När vi packat upp alla varorna gick vi ut
han å kian cyklade iväg en runda
å jag gick med neah som cyklade på sin cykel
Vi hälsade på en stund hos mina föräldrar
hon ville cykla dit
men var bara där en liten stund, för vi skulle ju hem å fixa kvällsmat med
Hade käkat färdigt vid sju
Å idag har vår lilla prinsessa förhoppningsvis slutat med blöja
har vart helt utan den hela dagen, utan en ända olycka
är så stolt å jag hoppas att de inte tar på henne blöja på dagis, som de gjorde sist när vi lämnade henne utan
då blir jag arg

Nu är jag hemma hos mina föräldrar, jag stack efter läggningen av barnen
å har cyklat en timme på träningscykeln
så duktig är jag!
Men nu ska jag hem, duscha å kolla csi
om marcus går med på att stänga av x-boxet vill säga!

Kommentarer
Postat av: Jenny Larsson

duktig hon e med att sluta med blöja =)

säg till på dagis att hon slutat å att dom inte sätter på ngn blöja.

barnen lär sig bättre genom att det kanske blir några olyckor i trosorna än att det ska tas på blöja ibland.



min tös som blir 3 i aug har varit blöjfri dagtid sen i januari.. ska gå på natten nu med och hoppas på att det också går smidigt =)

2010-05-10 @ 23:18:16
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0