Tisdagen

Helgen var lugn
I fredes jobbade jag kväll, började fyra
å före jag jobbade gick jag å vildarna till maxi
Shoppade lite vårkläder, en jacka till kian plus en keps
neah fick med en keps å en hellokitty sjal, allt ska ju vara hellokitty
Vi köpte ju såklart mat oxå

När vi kom hem gjorde vi våfflor
en dag för sent, men jag har ju aldrig koll på sånt
gott blev dte iaf
sedan åkte jag inom din sko för jag började
köpte två par skor till neah eller ett par sandaler å ett par jättefina tygjympaskor
Kostade endast 228 kr efetrsom man fick hundra kr rabatt om man köpte två par barnskor
oxå hade jag en 50kr rabatt kupong som jag fått från gratis bio
skitbra sida, har fått så mycket därifrån

I lördes jobbade jag sju-tretton
sedan åkte jag hem å vi käkade lunchen marcus förberätt
efter den åkte vi till eurostop
marcus köpte öl, å sån där protein träningspulver
å jag shoppade två par skor, ett par tyg å ett par klackisar, fina var dem iaf
Neah shoppade hellokitty saker ett skärp ett armband ett halsband en dricksflaska å massa hårspääen, hon fick även ett par solglasögon, men dem var utan kitty
vilket var onödigt för när jag kom hem insåg jag att hon redan hade fyra par

På kvällen var marcus på fest
å jag hade egentid med mig själv
hade faktiskt skickat iväg honom, skönt att vara ensam ibland med
Oxå skulle jag ju jobba dagen efter å ville lägga mig tidigt efetrsom att man ställde ju fram klockan
Så jobbade sju-tretton även på söndagen
efetr jobbet stack vi över till mina föräldrar, jag å neah lekte å marcus tog sin premiertur med hojen
så han vart ju lycklig sen
när han kom tillbaka hade han ett leendet som var upp till ören
Vid tre hämtade vi hem kian
sedan åkte vi hem å lagade mat

Igår jobbade jag som vanligt
å när jag hämtade vildarna bakade vi scones
vilket resulterade i ett väldigt mjöligt kök
'men goda blev dem
fick även min deklaration, vilket var väldigt uppsattad läsning=)
När marcus kom hem, gick jag iväg hämtade ut ett paket med mamma
oxå köpte jag ett par jeansläggins på netto, kostade ju bara 79kr å var assköna
marcus lagade mat så länge lax å ugnsgratinerade rotsaker
blev skitgott

inatt vaknade neah vid tolv å skrek
marcus gick in där å hon drömde att någon tog hennes hellokitty
skrek nej ta inte mina hellokitty å var helt förstörd fick inte röra henne
stackars prinsessan, är så kär i sina hellokitty

Idag har jag vart ledig
så jag å barnen har påskpysslat i flera timmar
mest jag då
men vi gjorde kycklingar av papper å garn å påskkärringar å påskgubbar av äggkartongsdelar kulor å filttyg
å kycklingar av filttyg, blev fina saker
Så duschade å klädde på mig först vid tre
sedan gick vi till okq8 hämtade ut paket med kläder som jag beställt för länge sedan
ett par shorts å en helllokitty klänning till lisafisa, som jag oftar kallar henne
när jag frågade vad hon hette imorse, sa hon neah så frågade jag heter du nåt mer
mm lisafisa, så söt hon är
började att jag alltid kallade hennes fisen när hon var bebis sedan blev det lisa å sedan fisalisa eller fislisen
Å nu tror hon att hon heter det
kians smeknamn förr var tjockis, han lyssnade alltid till det

Aja efetr macken handlade vi på netto
lite fika plus ett par till jeansleggins till mig de var ju så sköna så köpte ett par till
fanns ju i två olika jeansfärger
sedan gick vi till lekplatsen löekte å fikade
linda diana å daniel kom dit med
så var där tills nästan halv sex
sedan gick vi hem
käkade kvällsmat för att sedan åka över till mina föräldrar
marcus hade tänkt sätta på sommardeckan
men dte gick som vanligt inte att komma in i garaget
så dte får vänta ett tag till
Nu sover vildarna å vi ska kolla csi triologin som vi började kolla på igår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0