Onsdag

Idag gick vi väl upp runt halv åtta
Gjorde oss i ordning å var väl hemifrån strax efetr tio
Gick till facket å hade tänkt köpa biljetterna
men när vi kom fram, så hade dem inte fått dem
å jag som tänkte vara ute i god tid, för att säkert få biljetter
Ångrade att jag inte hade ringt först
särskilt efetrsom att det är ganska äcklig väg att gå med barnen
fick iaf hämtat ut mina sånna välkomstgrejer
lite sent men bättre sent än aldrig... Eller?

Efter fjaskot gick vi till maxi
barnen åkte brandbilen å sedan käkade vi lunch
passade på att handla lite fika bullar å festis
som tack för att man självskannade idag, fick man ett spel
eller ett sånt 200 familjespel i ett(brädspel)
skitbra!

När vi shoppat färdigt gick vi över till linda
där var dte fullt dagis hennes två ungar plus Endi å auron vart där
Auron blev hämtad strax när vi kom, så då var dte ju abar fem vildar
Endi, Kian Daniel Neah å diana
'fast diana var ju väldigt lugn
De andra vildarna for runt å lekte överallt
jag å linda hade trevligt fikade med kanelbullar för ungarna skulle ju inte ha
men destu mer till oss

Vid halv fem tog jag mina vildar å gick hem
det tyckte dem inte alls om, de ville ju stanna
Marcus  var i full gång med maten när vi kom hem
så skönt att komma hem till nästan färdig middag
Händer ju inte allt för ofta
men inte så konstigt för jag slutar ju alltid tidigare än marcus

efter maten låtsades jag att dte var lördag
så jag å barnen kollade på Upp å käkade popcorn
å drack saft. Mysigt
Nu håller jag på att lägga vildarna, lite väl sent, men vi är ju ändå lediga!
Marcus är hos Tobbe, så barnen kan ju lika väl vara uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0