Tisdag

Har gått lite mer än en vecka sedan jag skrev sist

I tisdes vr jag ledig, men minns inte alls vad vi hittade på
Det är väl därför man ska skriva oftare
På kvällen kollade vi dh,
det slutade så spännande så att jag var tvungen att kolla fortsättningen med

I onsdes jobbade jag kvällen
började tretton, men för det vart jag å kian i skolan
Den här gången såg han verkligen fram imot det
Nu ser han fram imot att börja skolan
Vi fick en rundvandring på skolan med

I torsdes jobbade jag till ett
sedan stack jag hem duschade
och googlade present till Tina
Kom på en skitbra grej
Orkade inte hämta barnen hade sån pms
så de hade det bättre på dagis...
På kvällen var jag på spaparty med marykay? heter dte så? produkter hos Tina
riktigt trevlig kväll
Var hemma vid elva å somnade direkt

I fredes jobbade jag till elva, låade sista två timmarna
var så trött
gick på stan med carola å fixade en del av presenten
När marcus slutat hämtade vi vildarna
å sedan handlade vi
På kvällen hade vi myskväll

I lördes fick jag sovmorgon
marcus stack strax efetr jag gått upp
Andy skulle komma på besök
å jag å vildarna gick in till stan vid halv elva
jag köpte nytt hårpuder, en jacka å vita spetstaights
Blev sjukt dåligt bemött på twilfit eller vad det nu heter
skulle köpt ny bh, mn de hade ingen i min storlek
På kvällen lämnade vi vildarna hos min mamma
efetr det käkade vi mat på fetegretas
sedan gick jag till eea å marcus till tobbe
när tjejerna drog in till stan vid halv tio, gick jag med till tobbe
vid tolv drog vi in till stna
hade ingen lust att dricka, funkar inte riktigt när jag har mens
men var en rolig kväll

Skönt med sovmorgon på söndagen
vi stack över till min mamma vid ett
lämnade persent the å blommor
själv fick jag en nalle av neah å en tavla av kian, jättesöta
de hade valt helt själva vad de skulle köpa
Jobbade 16-21
När jag kom hem från jobbet lästa jag aftonbladet på datorn
sa till marcus, kolla dte står att dte brinner i en lägenhet i halmstad å en kvinna alvarligt skadad

När jag sedan kom till jobbet igår
fick jag reda på att det var vår tant å att hon dog
Kändes lite obehagligt att jag var hos henne bara en timme före hon brann inne
även om det inte finns något vi kunnat göra för att förhindra olyckan
men så hemskt sätt att dö på

Efter jobbet var jag å vildarna ute å lekte
någon hyade lyckats välta "gunghästen" på lekplatsen
den hade knäckts
neah tyckte dte var så tråkigt å synd om hästen
tjatade om dte halv adagen sedan

Idag har jag vart på utbildning
ska ju bli planerare, åd et gick bra iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0