Onsdag

Börjar bli riktigt dålig på det här igen
Tiden rinner iväg, man hinner knappt blinka oxå har ännu en vecka gått

Mycket har hänt
Sjukt förvirrad har jag varit, kan man lugnt säga
I onsdes bytte jag min kopparspriral, till en med hormoner
blödde så mycket så jag blev trött
Så det kändes som en bra ide
Efteråt hämtade jag vildarna på dagis
Sjukt fint väder var det
så vi lunchade med lillan + hennes vildar i stan
Efter maten shoppades det oxå var vi på pippilekplatsen
Tills vi upptäckte att Milton fått vattkoppor
var ganska förvirrad hela dagen
gjorde lite skumma saker
men dte värsta var när neah skulle kissa
jag svängde inom mina föräldrar
hon ville  kissa så vi gick till toa, jag satte på den där lilla ringen på toan
å sedan satte jag henne där
då säger hon; men mamma, jag måste ju dra ner byxorna först!

Tors,fre lör sön jobbade jag
inte så roligt när dte vart så fint väder
sån tur att man inte jobbar heltid iaf
Så vi hann med en hel del tid ute i solen på lite olika lekplatser

I måndes vart jag ledig
Tyvärr pisseregnade dte hela dagen
å vid lunchtid klagade neah på att hon frös
jag kollade tempen, nästan 40 grader
Men hon vart inte påverkad av det
själv hade man ju vart nära döden, men inte hon
Vi andra är friska
Eller jag har vart illamående på morgonen lör,sönmån,tis och idag
men i måndes var dte väsrt, två ggr fick jag springa till toan
men jag kräks inte, jag gör bara inte det
Fy fan finns inget värre
Å dte går att hålla tillbaka,
å för att jag skulle lyckas i måndes krävdes dte 30 minuters stillaliggande på golvet
Men dte gick
Konstant trött är jag med
Men efetrsom att jag har spiralen å blöder som fan, finns dte ingen chans att jag kan vara gravid
För säkerhets skull tänkte jag faktiskt köpa ett teset
Även om jag trodde att det var en bivärkning på spiralen
Pratade med apoteket, å de sa att jag skulle ringa mödravården
De hade aldrig hört talas om att man kunde bli skengravid av spiralen
men de var oxå säkra på att jag inte är gravid
så bara att vänta å se om det går över

Tisdag,onsdag fick marcus vabba
Tyvärr har neah fortfarande feber 38 grader idag
så imorgon är dte min tur att stanna hemma
Det är lite jobbigt efetrsom hon verkligen vill till dagis, träffa kompisarna
Å att hon inte känns sjuk ett dugg
Men gissar på att dte är sista dagen imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0