Lördag

I tisdes var vi med lediga
vaknade å det kändes som om det skulle bli varmt
så jag å vildarna stressade, gjorde oss iordning å packade
Sedan gick vi till stranden
var framme vid tio, där var dte rätt tomt
inte konstigt, för varmt var dte ju inte
men barnen tyckte det var så roligt å mysigt
så trots att vi frös(hade ju självklart bara bikini på mig)
så stannade vi till 2 i sanden
Sedan packade vi ihop å gick till gulan
Där köpte vi glass
så vi var inte hemma förrän vid halv fyra
Å mycket färg hade vi fått

På kvällen ville marcus kolla på sin serie, som inte jag tycker om
så jag drog hem till malin istället
Trevligt

I onsdes jobbade jag till halv fyra
efter dagishämtningen stack vi till lekplatsen
stannde inte så läbge
var ju tvugna att fixa lite mat
På kvällen minns jag inte riktigt vad vi hittade på

I torsdes jobbade jag 7-21(delat pass så hade rast mellan 13-16)
för att jag tog det fick jag en extra ledig dag
på rasten stack jag till maxi å handlade
hem för att packa upp
före jag stack tillbaka till jobbet hann jag tilloch med pressa en timme på balkongen

Igår var dte ju midsommarafton
jag jobbade 7-13, sedan mötte jag upp marcus å kian utanför mitt jobb
vi gick upp till galgberget där vi var på hallandsgården
klädde midsommarstång å såg på när dem reste den
kian spelade å vann på chokladhjulet, så han blev glad
Neah hade blivit hämtad av sin farmor dagen innan
hon ville ha henne två nätter
När dte var dags för dans, ville kian hem
så vi åkte hem, gjorde oss iordning lagade midsommarmat
å efetr dte gick vi över till mina föräldrar, där lämnade vi kian
å sen gick vi till dne årliga midsommarfesten vid sture
några kompisar sonm har ett tält med dj å discolampor strob rök osv
där dansade vi från halv nio till tre
pratade å hade så roligt
bästa festen på sjukt länge
men det gjorde ont i föltterna att gå hem kan jag lova
men fan vad jag å malin hade roligt
Lite konstiga killar var det där, men annars var det en perfekt kväll

har massa bilder, en tar sån tid att lägga upp, så jag orkar inte =9

Idag vaknade vi tio
inte ett dugg bakis, drack ju bara fem cider från fem till tre
så inte så farligt
gick å hämtade kian vid tolv
sedan stack vi hem fixade mat till kian, han var hungrig
sedan slappade vi
jag solade på blkongen, lyckades somna
men vaknade när neah kom vid två
sedan har vi käkat mat vart ute å lekt, kollat på disneyfilm å käkat lördagsgodis

å sedan passad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0