Torsdag

I söndes jobbade jag sju till ett
vart riktigt fint väder
så direkt när jg kom hem, stack vi till stranden
där blåste det som fan, så inte varmt alls
neah badade som bara den
å sedan låg hon å grävde i sanden
men efter ett tag frös hon så mycket så vi fick vira in henne i tre handdukar
då gav vi upp å gick å kpte glass istället
sedan åkte vi hem å lagade mat
på kvällen hälsade vi på lite hos mina föräldrar

I måndes jobbade jag sju till ett
sedan hämtade jag vildarna, vi gick till maxi
köpte skor till kian å glass
efter det var vi ute å lekte
Sedan minns jag inte riktigt vad vi gjorde

I tisdes var det så fint väder
jag slutade ett, efetr dte gick jag å köpte lite nya bikinis
å vid två var jag på mödravården, de ville att jag skulle komma
illamåendet har ju inte försvunnit, så de ville ta ett test för säkerhets skull
å det var ju såklart negativt
efter dte hämtade jag vildarna å vi stack hem till mina föräldrar
fyllde barnpooln oxå bade dem
vi stannde där tills sju, käkade kvällsmat ihop å så
å kvällen var jag hos malin, stack vid halv tolv
å fy vilket regn, det blev
himmeln öppnade sig helt, jag var så blöt
å man såg knappt framför sig så mycket regnade det

Igår onsdag
hade vi planerat att åka till stranden tidigt
men det gick ju inte, med dte här vädret
så passade på att fixa all tvätt
å efer vi käkat lunch, gick vi till stadsbondgården
neah red å var så glad, kian ville inte
vi var där i två-tre timmar kollade å klappade alla djur
oxå hade vi picnik, mysigt
sedan gick vi till eurostop, kian handlade upp sina spargrispengar
köpte ett wii-spel, en legoförpacning å simglasögon, sedan var pengarna slut
jag passade på att köpa födelsedagspresent till min pappa å köpte även lite andra små saker
på kvällen kollade vi på farsan




Idag blir dte busfabriken, är ju ingen sol idg heller =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0