Torsdag

I tisdeskväll träffade jag cissi
Vi hängde i parken,
drack lite öl/cider å käkade jorgubbar å chips
Å pratade å pratade å pratade
mysig kväll

Igår gick vi upp vid åtta
Packade å klädde på oss
sedan var vi på stranden från tio till fyra
helt underbart var det, man får passa på när man är ledig
kan ju säga att både jag barnen å cissi, har fått en del färg
Var väl hemma strax efetr halv fem, vi gick ju som vanligt
På kvällen kollade vi på tv å gjorde inget alls typ
eller ajg skulle vara duktig å dammsuga
på något sätt lyckades jag köra in dammsugaren i vår helkroppsspegel
hörde bara ett stort kras, å sedan rasade det
så nu sju års olycka för mig, eller vad man nu brukar säga
Så om någon har planer på ikea, så hör gärna av er

Idag jobbar jag kväll börjar sexton
å fan vad det regnar idag
hade fönstrena öppna, så blev ju att torka upp en hel del vatten
Morgonen började annars med att paolo roberto skrek på mig
fick sån träningskiva två olika femton minuters pass
man ska ju träna en kvart om dagen
Å fy fan
körde båda passen i rad
vill gå igenom dem första gången
är helt öm i hela kroppen, har nog aldrig svettats så mycket
Skönt var dte efetråt då
under tiden ville jag kräkas
Nu ska jag bara försöka att köra dtetta femton minuter om dagen!
Barnen leker på kians rum, blir nog abar att vara inomhus, tills jag börjar jobba
med tanke på vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0