Tisdag

Söndagen spenderades, precis som dagarna före på stranden
hela familjen samlad
från tio till halv fyra
så skönt
på kvällen regnade det å jag minns knappt vad vi gjorde

I går var dte stranden som gällde med
var där strax innan tio
å gick där ifrån efetr fyra
nu börjar jag bli brun!
Både madde + alla barnen, cissi å tobbe var med
eller de droppade in en efter en
Roligt å mysigt hade vi iaf
kian är värsta vatten djuret nu
å neah ville knappt gå upp heller
vi var ju hemma runt fem
duscahde snabbt
sedan gick jag å hämtade min cykel som vart på lagning
blev 1735 kr fattigare, men dte är dte väl förhoppningsvis värt
sedan hämtade jag ut ett paket, innehållabde duschcreme + bodybutter från bodyshop
och ett linne från reebook, sån där present som man fick när man började prenumerera på en tidning
Under tiden lagade marcus riktigt god spagetti å köttförsås
På kvällen kollade vi tv å käkade chips
å vaknade inatt av det värsta åskovädret på länge
så mellan 02.20 å typ 02.40, stod vi i fönstret å kollade

I dag var första jobbdagen efetr fyra lediga
har vart väldigt svalt väder idag, med lite regn
så perfekt jobbväder=)
Slutade klockan ett, hämtade vildarna
åkte till maxi, köpte present till felicia
å jordgubbar!
Sedan cyklade vi hem
å när vi kom hem satt kian en stund på sitt rum
oxå kommer han ute och kan läsa
han har kunnat skriva i några månader
nästan vilka ord som hellst
inte rätt, men man förstår ju vad det står
men läsningen har inte släppt
å jag å kian funkar inte ihop när han ska lärasig något
så jag kan inte hjälpa honom
Men nu har han lärt sig att läsa själv
så duktigt av honom!
inte illa för en fem å ett halvtåring!
Stolt är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0