Onsdag

I lördes jobbade jag delat pass
skulle jobbat 7-13 + 16-21
men vi har ju sjukt lugnt på jobbet
så kun de flexa å stack strax innan tio
Därför kunde vi ligga på stranden mellan halv elva å halv tre
helt underbart!
Neah tyckte dock det var lite ensamt utan kian
Jag å marcus turdes om att bada med henne
Sanden vart så varm att man knappt kunde gå på den
härligt var det!
Vid halv tre blev det snabbt hem
snabb dusch, laga mat + äta
För klockan fyra vart jag ju på jobbet igen!

I söndes jobbade jag till två
efter jobbet var jag sjukt trött
vilade lite, sedan fixade vi mat
å efetr den var marcus ute å lekte med vildarna
under tiden färgade jag utväxten på håret
sedan när vildarna låg i sängen
passade jag på att sticka över till Tina
Dät var ju även Fia carola, malin +tindra
drack ett glas vin å satt å snackade
riktigt trevligt

I måndes jobbade jag till ett
på rasten vart jag i stan, köpte diadem till lillfisen
plus födelsedagspresent till Dominiq
efter hämtningen av vildarna gick vi till snurrlekplatsen
lekte av oss lite
När det var dags att gå in, vägrade neah
så honlipade hela vägen hem
Vår lilla lipsill =)
På kvällen satte vi upp oss på en lägenhet, som vi verkligen hoppas vi får titta på!
Å att den är fin!

I går jobbade jag med till ett
stressade hem, packade matsäck plus leksaker
hämtade vildarna å mötte upp cissi vid tågstationen
efetr det gick vi till stationslekplatsen
åt vår matsäck, jag å cissi satt i solen å snackde
vildarna lekte
men sedan var dte jag å cissi som lekte mest
grävde slott med vallgrav i hela sandlådan
En riktigt bra eftermiddag
vi var hemma runt halv sex
då fixade vi mat å så
på kvällen var marcus hos Tobbe, jag kollade på nån film

Idag jobbar jag 13-21, så blir inte så mycket mer än jobb
Passar på att tvätta nu på morgonen
så blir det gjort iaf
pallar jag så dammsuger jag kanske med
det är väl perfekt städdag när man börjar ett
man hinner ju inget annat före typ

Kommentarer
Postat av: Carro

Jasså ni är ute efter en annan lägenhet? :) är det ett annat område som lockar eller hur kommer det sig att ni vill flytta? :)

2010-07-10 @ 11:17:45
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/
Postat av: sassa

ja det är det

vi vill bort härifrån,

vill bo på mickedala hellst

eller iaf centralt väster rotorp osv

men svårt att få boende där, tyvärr

2010-07-10 @ 21:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0