Fredag

Igår var vi ju på busfabriken,
barnen skötte sig för dte själva för det mesta så, jag satt mest å läste tidningar
När tiden var ute, strax efetr ett
gick vi hem lagade pannkakor
å sedan gick vi ut igen
träffade Malin, Tindra Sara och Edvin satt ute i gräste å slappade
vid fem gick jag å vildarna till en lekplats, sedan lekte vi till sex
och kom hem till nylagad mat, gott
Jag å marcus hade myskväll

Idag gick vi upp vid åtta
Packade, gjorde oss iordning å var ute vid nio
gick till stranden
där vi hade dte helt underbart fram till strax efter ett
sedan packade vi ihop, stressade he, så blev powerwalking med två vildar i vagnen
Hemma snabbduschade jag
seedan gick vi till tågstationen, lämnade av kian
hem igen, käkade å hämtade cykeln
sedan var dte bara att sticka till jobbet
jobbade till nio, så en intensiv, men härlig dag
Skulle igentligen träffat Tina, malin och co ikväll
men könde att dte var marcus tur att få göra något
så efetr jobbet stack ajg till hemköp,
köpte gott bröd rostbiff mm
å sedan stack ajg hem, så han kunde sticka iväg
Jag får ta igen dte med tjerna nästa fredag, med lite vin å så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0