Söndag

jag fortsätter med att var lika bra på att uppdatera som vanligt
Var ju typ två veckor sedan sist
så mins som vanligt inte så mycket
Aja förra fredan den 29 januari var vi iaf på bio
såg snabba cash den var bra, men kunde haft ett annat slut

På lördagen jobbade jag dagen
sedan vid sex var jag hos juni, där hon skulle ha inflyttningsfeset
även sexparty
så handlade för ungefär en tusenlapp, förfestade lite
sedan vart det lite strul, å jag å lillan å lena åkte hem till lillan istället
där vi fortsatte förfesten
hade sedan en grymt rolig kväll ute på gaston
insåg att dte var första gången jag å lillan var ute på riktigt tillsammans, trots vi känt varandra i elva år
det är illa

på söndagaen jobbade jag kväll
så blev ju inte så mycket gjort den dagen

På måndagen jobbade jag till fyra, så där hände inte heller så mycket annat

på tisdagen därimot vart jag först i stan shoppade lite
å sedan åkte jag å neah hem till lillan å hälsade på henne å milton
käkade lunch å umgicks
sedan gick vi hem, handlade på netto å fortsatte i snöstorme

i onsdes jobbade jag å dte var väl typ dte jag gjorde
i torsdes visste jag att dte var något jag skulle göra efetr dagis
men jag kunde inte minnas vad
så istället stack jag å barnen å åkte pulka efter dagis
gick väl sådär
lite väl mycket snö, gick knappt att dra pulkan för den sjönk ju bara ner
å neah kunde inte gå själv i snön, det vart ju upp till midjan typ
å för kian gick dte inte heller så bra
så efetr typ en timme gav vi upp
vid halv fyra tiden kommer min mamma på besök
det första hon frågar är, hur gick det på femårskontrollen med kian då
å då insåg jag vad dte var jag skulle gjort efetr dagis
andra gången jag glömmer bort den, lite pinsamt
jag som inte brukar glömma
kvällen tillbringade vi hos mina föräldrar sedan

i fredes storhhandlade jag å kian efter jobbet
på kvällen hade vi fredagsmys

å i lördes avr ajg å vildarna på busfabriken
träffade en del jag kände¨
å vi hade roligt
barnen hade så roligt att dte var svårt att få dem där ifrån när tiden var slut
trots försök med tat muta om besök hos mormor
fick med barnen därifrån efetr lite hot. å sedan gick vi till mormor å åt tacos
på kvällen åt abrnen sitt lördagsgodis
å jag å marcus åt massa exotiksa frukter;  gott

Idag har vi tvättat typ hela dagen hade sjukt mycket tvätt
men har hunnit med en runda på rusta, köpte en ny matta till neah
så sedan har resten av dagen tillbringats av att lägga ut mattan
neah har nämligen rullat ihop den å släpat iväg den
'för vår bestämda lilla dam skulle inte ha någon ny matta
så dte så!
Jag å kian byggde lego tillsammans i två timmar, vi byggde en polisbåt ett polisflygplan en stor polislastbil ter trafikpoliser en brandkårsgrej å massa annat efter ritningar
sedan vart jag lite stolt över mig, för jag byggde ett flygplan helt utan ritning
å dte ser faktiskt ut som ett flygplan
på grund av legobygget kom inte barnen i säng förrän åtta
så kan hoppas att de sover till halv nio imorgon
precis som de gjorde idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0