Torsdag

hade skitroligt ute med jobbet i tisdes
å skitkul att nästan alla var med
det var första gången vi var så många
bara fem som saknades av 25

I går jobbade jag till halv fyra
var "ensam" idag, birgitta hade semester
å självklart att vi fick ett nytt ärende och ett gammalt som kom tillbaka
så massa massa massa jobb för mig
då jag var tvungen att ändra all planering som var gjord för två veckor framåt
I båda grupperna å kvällar å helger å allt
plus kontakta bistånd chefen magnacura ansvarig rehab ssk sjukgymnast
å självklart it support eftersom datorerna inte fungerar som de ska
eller ja magna cura iaf

Det klassiska är ju att vi får ut det vi skriver ut spegelvänt och uppåner?!?
En gång skrev jag på en översikt av dagens arbete
"vänd upp ocn ner och håll mot spegeln"
men som vi skrattar åt det
jag å Birgitta har verkligen så roligt tillsammans
men det är alltid kaos när jag är ensam
så var dte hela sommaren med
så från å med nu så får inte birgitta ha semester utan att jag har dte med
ha ha

Efter jag slutat i går gick jag till dinsko å köpte skosnören till kian
sedan var dte direkt hem
kollade på lokalen där kians kalas ska vara
oxå möblerade vi om lite där, blir nog bra dte där

På kvällen började jag läsa varför gråter inte emma
jag kan ju inte släppa böcker så läste konstant tills boken var slut
typ fyra timmar
den var inte så bra som jag trodde den skulle vara
väldigt hemsk såklart

Idag har jag jobbat till tre
eller skulle jobba till tre, men kom inte därifrån förrän strax innan halv fyra
å med lite ångest efetrsom att jag vet att kvällarna inte var så bra som de borde vara
men inte så lätt att få ihop allt bra alltid

Hämtade kian på skolan oxå gick vi å köpte julgran
valde tillsammans gjorde vi
en sådär fin blev det
bättre än förra årets fula gran
men riktig vill jag ha med massa jävla barr
fikade hos mina föräldrar med eftersom de hämtat fisen på dagis
sedan var dte hem å fixa käk

å direkt när vi ätit gjorde jag knäck
minst 150 blev det
kian tappade sin första tand med
så ikväll får jag vara tandfe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0