Söndag

Fick tillbaka internetet i torsdes
har bara inte orkat skriva
I torsdes jobbade jag till tre
minns inte riktigt vad vi gjorde på kvällen

I fredes slutade jag med tre
igentligen skulle nicklas hämta kian
men tågen strular ju så mycket nu
så han tyckte inte dte kändes lönt
bara roligare för oss att ha honom hemma
storhandlade gjorde vi med som vanligt
vildarana var hos min mamma så länge
så hon hade fyra barn mellan 0-6år
och tre hundar
men det hade gått bra
stannade en stund där innan vi åkte hem
på kvällen kollade vi på nån film

igår gick vi upp runt sju
käkade mysfrukost tillsammans
sedan stack vi iväg å köpte en pulka till
oxå åkte vi pulka i pulkabacken vid mina föräldrar


Sedan gick vi hem till mina föräldrar å byggde en stor snögubbe i deras trädgård

Efter det gick vi in till dem fikade lite

För att sedan åka hem och baka pepparkakor
marcus hade roligast
gjorde snoppar på gubbarna å hästarna å horn på gummorna
lurade kian att de hade växt ut i ugnen
neah gjorde ormar
å jag gnällde
marcus uppmuntrade dem att äta deg



Sedan kollade vi på skrek nu å för alltid
å käkade lördagsgodis
när vildarna somnade delade jag å marcus en vinare
kollade på kommisarie späck som var skitrolig
å jag däckade i soffan strax innan tio
varfölr är jag alltid så trött?


Idag vaknade jag å vildarna vid sju
neah hade vart uppe nån gång i natt å öppnat sin paketkalender
sedan gick hon in till oss å somnade om
vaknade av att hon snarkade som en man ha ha
men somnade med om
å vi blev väckta av kian runt sju

När vi käkat å klätt på oss åkte vi till vallås å åkte pulka
på den stora backen vid travet
Riktigt roligt


efter dte åkte vi hem
marcus hade övertalat mig att vi skulle käka blodkorv
har aldrig gjort det
så vi stekte korven å bacon å hade sylt till
sa svart korv till barnen
å jag säger bar en sak
aldrig mer
både jag å kian satt å klöktes typ
å neah totalvägrade att ens smaka
men nu har vi provat iaf

Lite senare ska mina föräldrar komma över
käka lussebullar å pepparkakor


lite gamla bilder få¨rn julskyltningen å hallowween
Tömde kameran idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0