Fredag

Jobbade till tre igår
marcus var å tatuerade sig
så det fick bli jag som hämtade vildarna
var väl hemma strax efter fyra
sedan precis när vi tänkte påbörja middagen
ringde telefonen

Min mamma som undrade vart vi var
hade helt totalt glömt bort att vi skulle baka lusskatter
så dte var bara att dra på vildarna å oss ytterkläder å sticka dit
tur att vi nästan bor grannar
sedan bakade vi för fulla muggar
neah gjorde klumpar, sniglar å snoppar
å kian gjorde lite allt möjligt
så nu har vi massa fina bullar hemma
Käkade kycklinsallad sedan hela familjen hos mina föräldrar

var inte hemma förrän åtta
så blev sen läggning för vildarna

Idag har jag med jobbat till tre
började halv sju
å två sjuka hade vi å en som tagit lite sovmorgon
men dte löste sig som tur var
dagen gick väldigt snabbt iaf
åkte snålskjuts med birgitta med

så efter hemgång
har vi storhandlat
oxå har vi såklart käkat
vi har oxå plockat in granen å jag å vildarna har klätt den
med massa guld å rött
å självklart lite turkost
orkar inte fota

Ikväll blir det bara hemmakväll
å massa mys förhoppningsvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0