Torsdag

idag gick jag upp vid halv nio
käkade frukost sedan gick jag å solade
Gick en runda med oxå gick jag inom mina föräldrar en sväng
när jag kom hem igen åt vi frukost tillsammans
andra frukosten för alla utan Marcus

Vid ett drog vi till brottet
där träffade vi Malin å tindra å malins mamma
trevligt badade massa å satt å snackade
barnen hade på sig sina flytkuddar, så vi kunde vara i den djupaste bassängen
det tyckte dem verkligen om
Vid tre tröttnade vi å åkte till mina föräldrar
Lånade tvättmaskinen
å trädgården
Köpte mat oxå gick vi till lekplatsen
Kian hittade ett maskingevär, leksaks
tycker verkligen inte om leksaksvapen, igentligen är det förbjudet här i vårt hem
iaf så var det det
men marcus lät honom ta med det hem
tycker inte barn borde leka med vapen,
ja vapen som ser ut som riktiga menar jag då
vattenpistoler å sånt har jag inget emot

Vid sju hade vi tvättat färdigt
nu sover vildarna å jag håller på att färga utväxten
marcus spelar på sitt älskade xbox

En vecka kvar nu tills vi sticker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0