Tisdag

Lördagen blev en ganska intensiv dag
först kalas på busfabriken till halv fyra
barnen hade jätteroligt
å var så fina med massa färg i håret
Direkt efter kalaset gick vi till linehed
där hfab hade fest
så blev hästridning till neahs glädje
två ggr red hon å kian red en gång
sedan hängde vi med linda å felicia
barnen hoppade på studsmattan å vi satt på filten å pratade

Precis före himlien öppnade sig stack vi hem
satt å degade till åtta
å då drog vi in till stan
hängde med sandra liam å fredrik utanför roxette
neah låg i vagnen å kian lekte på lekplatsen
vid tio köndes det lite obehagligt att han sprang runt där i mörkret å lekte
det var ju inte precis lite folk, så vi stack hem
kollade på film istället

I söndes sov vi till tio typ
barnen har ju verkligen sovit länge hela semestern
så skönt
Marcus stack iväg vid halv tolv, skulle spela airsoft
jag lämnade vildarna hos mamma
å stack upp till berget
joggade femman på 25,58, kändes bra
sedan lekte vi i trädgården hos mina föräldrar
nån gång på eftermiddagen tröttnade vi å gick hem
mamma har ju köpt en bauta stor resväska till oss
så jag å barnen skulle ta med dn hem
såg nog roligt ut jag ledde min cykel samtidigt som vidrog väskan tillsammans
men dte bästa var ju neahs outfit
hon hade på sig trosor, en lång t-shirt, foppatofflor, en tjocktröja som var uppknäppt, solhatt, solglasögon
, hellokitty sjal runt halsen oxå såklart vantar med hellokitty på
självklart så regnade det ju med

På söndagskvällen drog jag hem till malin
där vi käkade pizza å snackade skit

I går sov vi med länge
sedan började vi funder på vad vi skulle ha med oss
å la fram dte mesta
plötsligt kändes väskan inte så stor längre
Sedan åkte vi in till stan
köpte chilithe på hälsokosten
oxå spray å mascara på hm
sedan käkade vi lunch på åhlens å tog en runda på torget
På kvällen var marcus iväg å¨sjöng för ett band
å jag å vildarna passade på att spela wii
På kvällen kollade vi på cops out, den var bra
å jag krängde ben å jerrys å ostbågar, Gott

Idag gick jag upp vid halv tio
käkade frukost med vildarna
å vid halv elva tvingade jag upp marcus
jag hade ju tänkt sticka till berget
men det pisseregnar, så får ta dte lite senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0