Onsdag

I lördes var vi på sommarfest med marcus släkt
å sedan förra året hade tre personer fått barn å de var inte gravida förra festen
sedan var ytterligare två höggravida
så dte var precis som om de hade bestämt sist att alla skulle skaffa barn samtidigt
så dte var bara jag å marcus som inte skaffat bebis typ
Vi hade roligt iaf
alla barnen lekte hur mycket som hellst
roligt med massa barn i samma åldrar
Men undra hur det blir nästa år, med fem ettåringar

I söndes skulle vi igentligen till äventyrslandet
men det regnade som fan, så dte kändes ju inte som någon bra ide
marcus var ute å spelade airsoft en runda
å vid tre åkte vi hem till madde för att fira alvin
Kvällen tillbringades med att tvätta

I måndes var Tina här å fikade
efteråt var jag sugen på en runda på galgberget
så vi lämnade vildarna hos mamma å stack dit
lurade med marcus på fem kilometrarn
å när jag sa att vi sprungit halva, gav han upp
jag sprang hela utan att stanna
men marcus var dutkig han med, kom bara fem minuter efter mig
På kvällen var jag hos linda å hälsade på
Neah sa att hon var stor flicka å skulle sova utan blöja
men efetr två flaskor välling blev dte en blöt natt


Igår gick vi upp vid halv tio, sjusovar neah fick väckas
Vid elva var vi på badhuset
å sedan avr vi där å hade skitroligt fram tills tretiden
snabbt hem lämna grejer
för att sedan storhandla
På kvällen var jag hos malin å krängde godis å snacka skit, trevligt

Idag gick vi upp vid nio
packade käkade å gjorde oss iordning
vid elva stack vi till galgberget
marcus å barnen till sagoängen, medan jag sprang femman
skönt
efter det grillade vi, under en rutschkana eftersom dte regnade
mysigt
åt fyra korv med bröd, man blir hungrig av att jogga

Vid halv två var vi hemma igen
efter en snabb dusch
stack vi in till stan
inom banken oxå köpte marcus löparskor å jag köpte löparbyxor oxå köpte han en skjorta
sedan åkte vi till glassbaren i söndrum
krängde massa glass
innan dte var dax att dra hem å tvätta
Jag har tvättat å marcus har byggt koja med barnen
så hela vardagsrummet var överbyggt
nu har vi precis ätit middag
å snart är dte dags för vildarna att sova
Myskväll för mig å marcus idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0