Onsdag

Stack upp på galgberget mellan skurarna igår
sårang på 25.08, bra tid
men lite irriterande då mitt mål är under 25
Kändes som det inte alls gick bra när jag sprang heller
kändes så slött

Banen hade roligt på sagoängen under tiden
ville inte alls åka hem
men vi insisterade å slapp värsta skuren
På kvällen tvättade vi, hade åtta maskiner så tog ju några timmar
sedan spelade vi wii med vildarna
å på kvällen kollade jag å marcus på nån film å käkade de obligatoriska ostbågarna
har ju typ blivit en påse om dagen under semestern
jag förstår nu varför man går upp massa under en semester

Idag orkade ingen gå upp ur sängen
men vid nio kändes det som att vi inte hade något val
vi packade väskorna
å vid elva stack vi ut till en lekplats
tiden sniglade sig fram
men vid lunchtid gick vi in å käkade
sedan blev det lite wii
oxå åkte vi in till stan gick i affärer
marcus shoppade lite å neah förstås
sedan fikade vi på åhlens
hem igen i värsta skuren
å jag å kian har spelat wii nu e vi på sista bossen på bana åtta
asgrymma e vi

Marcus å kian är å hämtar pizza, ingen pallar laga mat nu
om sexton timmar går flyget
som vi längtar nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0