Måndag

I sista sekund i tisdes bestämde vi oss för att tacka nej till lägenheten
vi vill ju ha en uteplats
I onsdes jobbade jag till femton
efter att ha hämtat vildarna käkat osv
stack jag över till malin
jag malin å emma var där
käkade å snackade skit, å dem drack vin
oxå permantentade vi emmas hår
men dte blev inget =(

I torsdes var jag ledig
så skönt
vi passade på att tvätta lite kläder
å vid ett var vi inne i stan
köpte skor till kian oxå gick vi lite på marinan
barnen fick åka varsin karusell
sedan blev dte stress hem, skulle vart hos malin halv fem
men efter att ha lämnat barnen hos mina föräldrar på vägen hem från stan var klockan just det
så fick stressa lite hem å käka å så
sedan cyklade vi hem till malin, där förfest pågick
vid sex drog vi till marinan för att lyssna på melissa
sedan tillbaka till mailn igen
stannde bara till rut tio, skulle ju jobba dagen efter

I fredes skulle jag jobbat till ett
sjukt stressad dag hann inte ens ha rast å fick stanna till halv tre
väldigt intensiv dag
var så trött efter jobbet
på kvällen kollade vi på film

I lördes skulle jag slutat två, fick stanna till fyra
å efetr jobbet bjöd mamma på mat
så vi var väl hemma vid sex
å marcus stack nästan direkt, skulle på fest
så jag å vildarna kollade film

i söndes jobbade jag delat pass
å på rasten var vi i stan
kian gick på vattnet i sån där boll
han tycket det var så roligt
sedan köpte vi mat, som vi käkade i pippiparken
efter jobbet kollade vi på nån dålig film
å njöt av att dte äntligen är semester i fyra veckor framöver!

idag vaknade vi vid nio tio tiden
barnen sov hos min mamma, så vi skulle få sovmorgon
skönt
vi stack å hämtade dem vid tolv,
sedan drog vi in till stan, till banken satte in pengarna
å till hm å shoppade lite smink
sedan twilfit där jag efetr mycket provande tillslut fick med mig tre bh hem
efetr det hämtade vi ut biljetterna inte långt kvar till turkiet nu
efter stan åkte vi till maxi å storhandlade
mitt cykellås hade fastnat så fick bära cykeln hem till mina föräldrar
jag å pappa försökte bryta upp det, varken bultsax eller såg fungerade
men tillslut fick han upp det
så nu kan jag äntligen cykla på min egen cykel igen
det var inte roligt när jag upptäckte att låset gott sönder halv sju i fredes morse
fick ju springa till dagis med barnen
ringa å väcka mina föräldrar för att låna cykel
men nu är dte löst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0