Lördag

igår gick vi upp vid halv tio
käkade frukost å vid elva lämnade vi barnen hos min mamma
sedan var det galgberget som gällde
Spran f km på 27 minuter, men igår var jobbigaste gången
sedan hämtade vi vildarna
paolo fick skrika lite mer på mig
å efetr det var det duschen å sen mat
När alla vart mätta stack vi till flygstaden
vildarna fick två par skor var

Handlade lite på maxi vid högskolan med
löste in våra trisslotter har vunnit hundra kornor två ggr i rad,
å tar ju såklart fyra nya lotter båda ggrna
men igår vann vi trehundra istället, alltid nåt =)
Strax innan fem kom Tina å william å lekte med oss
käkade mat å kladdkaka ihop
å strax efetr sju stack de
När vildarna somnat å jag hade diskat berget av disk
snackade jag i telfon med madde tills hennes batteri dog
Å vid nio vart jag ganska uttråkad, då Marcus å Johan spelade xbox
Ringde malin, hon var ännu mer uttråkad än jag
så stack inon mina föräldrar snodde en flaska vin
åsedan delade jag å malin på den
å snackade om allt å inget
Riktigt trevlig fredagkväll blev det
med ett perfekt avslut

idag är dte lördag
barnen ska på kalas på busfabriken om två timmar
vilket de ser fram imot
jag å marcus hade velat ha barnvakt, men mina föräldrar ska på fest
å marcus föräldrar är inte intresserade
så blir väl en lugn hemmakväll
eller så tar vi med vildarna till stan
får se vad vi känner för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0