fredag

Nu är nästan första semester veckan förbi
Å det har vart så skönt!
I tisdes passade vi på att åka till stdasbondgården
barnen red på en av hästarna
å neah var så nöjd
å vi klappade hästar getter kaniner osv
gick runt massa oxå fikade vi såklart

På kvällen var vi hos mina föräldrar
la barnen där
oxå åkte jag å marcus ut i grötvik, stenbrottet
å satt där å åt å mös

På onsdagen gick vi upp klockan sex
gjorde oss i ordning för att sedan åka till g-kås
var där precis före öppning, å skylten filmning pågår var såklart framme
så var att hålla sig undan för kameran
shoppade gjorde vi iaf på två timmar lyckades vi bränna 3600
å då gick vi inte ens i genom alla avdelningar
men blir ju alltid så när man är där
skulle ju inte vara några problem att bränna 10000 på tre timmar heller
Så vi var ute strax efetr tio, lämnade grejerna i bilen
käkade å gick i outletbutikerna, brände ytterligare lite pengar
sedan åkte vi hem pacckade upp
å vid halv två hämtade vi vildarna
som ville stanna hos mormor
sedan stack marcus, han skulle spela airsoft i skogen i johansfors
Så då var dte bara jag å vildarna kvar
Kian hade sålt sin gamla cykel
så vi passade på att shoppa lite leksaker på maxi
han köpte en stor legogrej å studsbollar
neah köpte lite klistermärken å barbappa grej
de hade ju tömt spargrisarna med
På kvällen stack jag till bulls, satt där med fyra jobbarkompisar
så trevligt, skrattade en del =)

Igår gick vi upp vid halv nio eller iaf jag å barnen
vid halv elva körde vi mot ängelholm
å hembygdsgården
där tillbringade vi dagen
grillade matade djur, klappade djur, gick på museum, åkte tåg runt staden,
lekte på lekplatsen, käkade glass osv
en bra dag, stack därifrån strax efter halv fyra
Hemma lagade vi mat
sedan stack ajg å neah hem till malin å Tindra
å dem lekte så bra ihop, hade skitskoj, fast de aldrig lekt förut
vid åtta var neah så trött, så vi gick hem
Neah var så slut, gnällde nästan hela vägen hem , eller ja skrek
är nog mer rättare ordet
Tobbe å marcus spelade xbox, å sedan när han stuckit käkade vi ostbågar choklad å kollade på tv

Idag vaknade vi strax efetr åtta
men kom väl upp ur sängen strax efter nio
marcus å kian stack iväg å sköt lite airsoft
å jag å neah gick till netto å apotek o handlade lite
sedan möttes vi upp hemma
lagade mat å segade oss
kian har sålt sin vagn, å självklart fick han pengarna
så blev en tur till br å lekcenter
kian köpte bolt wii spel plus benten gubbar
neah köpte hellokitty pennset

När vi9 vart hemma ett tag ville neah ut till lekplatsen
så jag tänkte att bara jag å hon skulle ut
det pisseregnade så fick dra på regnkläder
men nån lekplats ville jag inte gå till
utan istället fick hon cykla
så vi stack förbir mormor å hälsade på tills det slutat regna
där hittade hon en robothund som sanna haft
så den fick följa med hem
Nu har vi käkat mat å vildarna ska snart sova
sedan blir dte mys i soffan för mig å marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0