Torsdag

Torsdag idag...
Hade bytt bort min kväll till dag, efetrsom att jag ska bli planerare
alltså dte är jag som ska planera ut jobbet till alla osv
så måste lära mig datorprogrammet å så
det var lite svårare än vad jag trodde, men ända hyffsat lätt
mycket att tänka på, men det löser nog sig

Så satt mycket framför datorn på jobbet iaf
så dte var skönt att sluta vid ett å komma ut
å upptäcka att det hade blivit ganska fint väder

Så åkte å hämtade vildarna på dagis
Kian ville leka med daniel, men det gick tyvärr inte
så vi gick till simmos köpte lika frukt å fika å glass
Efter dte gick vi hem
Å jag blev dödstrött, neah vaknade ju 4.20 imorse
hon somnade visserligen om, å jag med,
det var bara det att jag somnade om två minuter innan klockan ringde
så inte så konstigt att man är trött
men vi lekte å neah hjälpte mig att diska å så
Sedan klädde hon ut sig

jag förberedde maten å duschade
skulle igentligen ut å springa med vicky,
men dte fanns ingen ork till dte idag, tyvärr
Istället stack ajg å solade när marcus kom hem
första gången på över ett år
jag hatar verkligen å sola, så jävla utråkande å ligga där
å varmt, men behöver lite färg, så det fick bli så

När jag kom hem käkade vi mat,
marcus hade lagat färdigt den
så vart bara att sätta sig å äta
efter maten var dte dags för vildarna att sova
neah upptäckte att hon kunde klättra upp själv å sätta sig på toan å kissa
så nu kanske det blir lite ordning på hennes pott/toaträning
skulle vara riktigt skönt om hon vart blöjfri nu till somaren

Nä nu ska jag kolla vampires diaries å käka ananas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0