Onsdag

Igår var vi lediga jag å barnen då alltså. marcus jobbade ju som vanligt
självklart så var dte inget fint väder
så vi tänkte först inte göra något alls
Passade på att tvätta lite
men vid halv tolv tröttnade vi på att leka inomhus, så packade ihop picnick
å gick ut
Jag tog tyvärr på mig lite för lite kläder, trodde inte dte var så kallt
men vi tog oss bort till staionslekplatsen
men svängde inom pressbyrån å köpte massa varm choklad å bullar
sedan lekte vi å fikade
jag frös så jag knappt kände händer å fötter
kian vart snäll å lånade ut sina vantar till mig ett tag
efter två å en halv timme ute tröttnade jag
inte barnen, men de fick ge med sig
så vi gick hem till mormor å terroriserde henne istället
jag ringde till min frisör, skulle kolla om hon hade tid
vilket hon inte hade förrän nästa vecka
så länge orkade inte jag vänta
så jag letade fram en slö rakbaldskniv å gammal kökssax hos min mamma
Å tog saken i egna händer
resultatet blev lite (läs mycket) hackigt, men bättre än innan, iaf nästan =)
Man bör ju inte klippa sig själv
När jag vart färdig gick jag å vildaran hem
kom hem till färdiglagad middag
Gott
neahs arm är nästan bra med, så skönt

Idag har jag vart med vildarna på dagis, de skulle fotograferas
när dte vart färdigt cyklade jag till eurostop
klackade om mina skor, shoppade loss på systemet oxå köpte jag en plastorkide
Mina dör ju bara hur jag än gör, oxå köpte jag en mascara 179 kr kostade den,
så nu måste den vara bra

å nu ska jag snart på möte på jobbet å sedan ska vi ut å käka
Så hoppas att dte är många som följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0