Torsdag

jag e så dålig på det här
men måste uppdatera ibland, så jag minns iaf lite vad vi gjort

I lördes jobbade jag sju till ett
Barnen var under tiden på fotbollsträning med sin pappa
å hade hur roligt som hellst
kian längtar tills nästa lördag, kan man ju säga
Under dagen minns jag inte riktigt vad vi gjorde
På kvällen var jag hos linda iaf, satt å pratde å kollade på en serie

I söndes var vi lediga allihopa
Var ute mycket under dagen
å på kvällen hyrde vi film
Har faktiskt slutat att ladda ner helt nu

I måndes var dagis stängt,
så marcus var hemma med barnen
Sedan träffades vi alla hos min mamma, när jag slutat
Marcus besiktade motorcykeln å jag å neah gick å handlade
kian var kvar hos mormor å morfar
När motorcykeln var besiktigad åkte vi å köpte/beställde nya madrasser till vår säng
fyndade. det hade kostat 13000, men var rabatt just nu så vi fick dem för 9200
Köpte nya kuddar för med sånna latex kuddar, så sköna, men ganska dyra 400 stycket
men nu när vi får madrasserna kommer vi sova som kungar
Inte för att vi sover dåligt nu, men ändå

I tisdes var barnen på dagis
hämtade dem strax efter ett
eller kian var hos daniel å lekte, Linda (daniles mamma) hämtade båda två
Så jag å neah gick å handlade lite å sedan gungade vi
sen ville hon oxå till daniel
så vi var där allihopa till strax innan fyra
Vilken mage Linda hade nu, men inte så konstigt bara några dagar kvar ju
tror nog det blir en pojke faktiskt
Vid fyra gick jag ut å lekte med alla barnen en halv timme, sedan földe vi daniel hem å gick hem till oss

Igår hade jag mötesdag, så slutade halv fyra
Hämtade barnen
sedan slappade jag när marcus lagade mat
riktigt god mat gjorde han med, börjar lära sig nu
efter vi ätit, fixade vi oss
å vid halv sju om min mamma, skulle ju vara barnvakt
jag å marcus gick till b å b
han spelade biljard å jag pratade med nicco
sedan gick vi till teatern
Kollade på pablo fransisco
Vi satt längst fram, träffade väldigt många som man kände där
Det var verkligen mycket roligare än vad jag förväntat mig
kom dock inte i säng förrän efter tolv
bryddem ig inte så mycket, eftersom att jag tänkte att jag är ändå ledig imorgon(torsdag)

Idag vaknade jag fem över sju,
kian väckte oss å jag gav neah välling
07.08, ringde telefonen, det var jobbet, som undrade vart jag var
jag hade skrivit av schemat fel, så var inte alls ledig
fick panik, knappt vaknat å sjukt trött
men dte var bara att tressfixa allt
barnen var så duktiga, men dte var kaos
men på 34 minuter hann jag tvätta av mig, ta på mig sminka mig, äta och bortsa tänderna
plus byta blöja å kläder på neah å fixa kian, gå å lämna dem på dagis och cykla till jobbet (4 km)
slå dte om ni kan, jag var på jobbet 7.42, det är fan inte illa
Kan säga att kian fick springa till dagis
Inget var framlagt så bara drog fram kläder till barnen å¨mig
riktig kaos
å som dem skrattade åt mig på jobbet, å ännu värre när jag berättade om kaoset hemma

så idag är jag sjukt trött
ingen drömdag precis
Hämtade barnen vid två på dagis
å sedan har vi lekt å slappat
jag har även nätshoppat
nån tröst måste man ju ha på en dålig dag
så har bränt lite över tretusen, men det förtjänar jag
Eller hur Marcus?


Kommentarer
Postat av: Marcus

själklart min älskade.. vi är ju rika.. aja eller nästan, kanske inte alls.. men inte fattiga..:D

2009-09-23 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0