fredag

Gått ett vtag sedan jag uppdaterade
så minns ju inte vad som hänt nu
I måndes minns jag inte alls vad vi gjorde efter jobbet

I tisdes var jag ledig
då var vi ute mycket iaf
på lekplats å sådär
När barnen skulle sova, stack jag hem till Linda, skulle leta peruker
men de hade tyvärr blivit slängda
var hos henne till elva

I onsdes la vi nytt schema på jobbet
så hoppas verkligen att jag får fortsätta
Efter dagishämtning gick vi hem till Linda
barnen lekte å vi satt å pratade
På kvällen åt jag å marcus god mat med levande ljus å sånt

I går gick jag å barnen å köpte glass efter dagis,
sedan var vi på lekplatsen några timmar
Är ju alltid fullt med barn här på lekplatsen vid oss
så dem har verkligen roligt
på kvällen, åkte jag över till maxi, passade på att handla
så skönt att göra dte ensam på kvällen, inga barn å nästa inga kunder

Idag jobbar jag kväll
Vi gick ut vid tio imorse, å var på lekplatsen tills marcus komk hem från jobbet
Nu lagar han mat
Å barnen kollar på film

neahs tal har verkligen utvecklats det senaste, nu pratar hon v erkligen jättebra
hela långa meningar å så, det är ju inte helt rent, men bra
det har gått så snabbt
till och med så dagis vart förvånade
så roligt det är
Stora flickan nu ju, man hinner ju knappt med

Å jag kan inte förstå att kian snart fyller fem
helt sjukt ju




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0