Torsdag

I söndes åkte vi på utflykt allihopa
körde ner till ängelholm
å var på hembygdsparken(tror det hette så)
ett ställe med stor lekplast å lite olika djur som man kan titta på
hade med oss fika å var där några timmar

På kvällen minns jag inte vad vi gjorde

I måndes jobbade jag kväll, började ett, så det var ju inte så mycket som hans med före

I tisdes var jag ledig,
handlade på morgonen å hämtade ut kläderna jag beställt, å sedan en tur på lekplatsen
Efter lunch gick vi in till stan, mötte upp june, shoppade lite, mötte lillan, shoppade lite till
sedan fikade vi å efter fikat gick vi till pippilekplatsen, så barnen fick chans att leka lite mer
efter ett tag gick vi in tills tan å shoppade lite mer


I går jobbade jag till halv fyra
marcus hämtade barnen vid fyra, så jag stack hem först å fixade här hemma
sedan tog vi det lungt, lekte med barnen å lagade mat
helt plötsligt var klockan nästan sju,
så bara att lägga abrnen

Idag har jag jobbat till ett
Kian har med sig kompis hem från dagis
så de leker tillsammans allihoopa
så känns nästan som man är barnledig
även om det var lite villt i början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0