fredag

Minns inte riktigt vad jag gjort i veckan
men tiden har som vanligt bara flytit iväg

Igår vart jag duktig å färgade håret med
barnen fick oxå lite färg, kian fick grönt å blått å neah ville ha rött
sprayfärgsåklart då
sedan var vi ute på lekplatsen länge, tills båda frös å tröttnade
jag skulle jobba kväll, å min mamma skulle vara barnvakt, så satte neah i cykelsitsen oxå gick vi dit
tyckte hon var lite tyst, å när vi kom fram hade hon somnat utan napp tillochmed
tröttsamt att vara på lekplatsen

När vi sedan satt å fikade hos min mamma
säger Kian
mamma hur får man in fröna i magen då?
Jag undrade vad han igentligen pratade om
tittade frågande på honom å sa vilka frön?
men åhh fröna i pungen, hur kommer de in i magen å blir till en bebis?

Helt knäckt blev jag, inte en fråga man förväntar sig av sin snart femårige son
tillsllut sa jag, ja fråga mormor om det
min mamma berättade att det finns bra barnböcker att låna om det på bibblan
så dit ska jag så nsabbt som möjligt


Idag har jag gjort något jag bestämt mig för att jag absolut inte skulle göra
jag har tagit vaccinet mot svininfluensa
så får mans e om man vaknar med ett tryne imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0