Torsdag

Igår hade vi möte, så lsutade fyra
Hem lagade mat tillsmammans
vid sex stack marcus till repningen
jag å barnen busade tills det var sovdags
sedan letade jag fram alla kalenderpaket, insåg att dte fattades fyra stycken till Neah
har ju köpt lite då å då under året
så blir dte ju inte så mycket pengar på en gång
å när man hgittar billiga saker
vill ju inte köpa massa skit bara, som bara är ivägen sedan
så dte är ju ordentliga saker, filmer kläder pennskrin, pennor böcker å sånt
hann sitta å slå in en timnme eller så, sedan kom marcus å vi fortsatte tillsammans i en å en halv timme, så dte tog sin lilla tid

Sedan vi nio, masserade vi varandra
å mös utan tv
igentligen så bör man ju ha tvfri kväll minst en gång i veckan, så mycket mer tid till att baar umgås då

Idag jobbar jag kväll
håller på att tvätta, plus att jag har tagit fram adventsjlustakar å stjärnor
Funderar på när man sätter upp julgardiner å sånt
men dte är väl typ om nån vecka?
Pyntar jag gör typ nån vecka innan jul iaf
Barnen tyckte dte blev jättemysigt iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0