Tisdag

Idag vaknade jag kvart i sju, av att Kian stod å drog i mig
fick hon att lägga sig jämte mig oxå sov vi(jag iaf) tills neah kom tjugo över sju
Gick upp gjorde välling
å eftger halv åtta fram tills ungefär halv tre, har jag knappt satt min fot utanför köket
Har först frostat av frysen
sedan har vi bakat lussekatter och pepparkakor
båda barnen var så duktiga
Har haft så mysig dag
blev lite jobbigt ett tag
hade tre plåyar lusskatter i ugnen plus att jag samtidigt lagade lunch
vilket inkluderade, två grytor plus ett stekjärn
Tur att man är kvinna, så man klarar fler saker samtidigt
lite jobbigt bara när alla plåtarna skulle ut samtidigt
men bra blev det iaf
såhär glad blev kian när vi började baka

Senare idag, ska vi på möte på dagis
Marcus ska repa efter det
å ikväll blir det dh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0