Söndag

I torsdes var jag ledig
tvättade hela morgonen
å sedan åkte vi till elgiganten å till öb
käkade på max, gjorde vi med

På kvällen gick jag till maxi, handlade mat
Flippade på marcus nrä jag kom hem
enbart för att han ringde min mobil tre ggr
ett tips håll dig undan om din partner slutar röka
det slutade iaf med att jag kastade påsarna i golvet
vilket resulterade i massa mjölk på golvet
spräckt yoggipaket å mosade bananer
det andra klarade sig hyffsat
Marcus fick städa å jag surade

kian tyckte det var lite onödigt å kasta så
han frågade om vi inte ville ha mjölken
Marcus hoppas å önskar att dte här är sista gången jag slutar röka nu

I fredes jobbade jag sju till ett
fick punka på min cykel för tredje gången på 12 dagar
slå dte om ni kan
behövde dock inte betala för det i cykelaffären, efetrsom att jag tyckte dte var deras fel
å man bråkar inte med någon med nikotinabstinens
Ũeftermiddagen å kvällen var vi hos mina föräldrar
beställde hem mat från resturang pärlan, sist var dte ju asgott
men det var det inte fredes, plus att dte tog över en timme innan vi fick maten, som var kall
aldrig mer mat därifrån

Igår jobbade jag med sju till ett
löste korsord på jobbet, måste ju använda händerna å ha nåt annat att tänka på
när man inte kan röka
upptäckte att jag var grymmare än vicky på dte iaf
På kvällen tränade jag yoga en timme
så duktig var jag
ganska roligt med, ska försöka göra dte minst två ggr i veckan iaf
på kvällen kollade vi på film å åt naturgodis
jag inbillar mig att dte är nyttigt
för allt med socker är ju nyttigt
choklad är oxå mat

idag har jag med jobbat sju till ett
å det är en vecka sedan jag rökte senast
fortfarande asjobbigt
men det blir väl bättre snart
barnen har firat marcus, gett honom en morgonrock imorse
å nu ska vi iväg till våra pappor¨å lämna blommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0