söndag

I torsdes började jag dagen med att tvätta
vid elva gick jag å barnen till vårdcentralen så kian kunde få sin  första vaccinationsspruta
tog ju ett tag där
neah blev väldigt ledsen för att hon inte fick ta å spreng runt å sa jag vill med spruta neah oxå ha spruta
kan ju säga att en del skrattde å kommenterade till sina barn som inte ville ta
Kian blev ledsen i två sekunder när de stack
sedan var det bra
Inga symtom har han fått heller

Jobbade kväll i torsdes, börjde fyra
skulle ha maddes syster sandra bredvid mig, för hon har fått vikariat där
så fick förbjuda henne att röka
men det var ganska ok för henne
Vi hade en väldigt slapp kväll
inte mycket att göra för oss

I fredes jobbade jag till ett
när jag kom hem stack marcus till tatueraren
å när han var färdig där åkte vi å handlade
På kvällen kolladevi på den där nya skräckfilmen
den som ska vara så sjukt äcklig
men dte var den ju inte

Igår var vi lediga
hade en del grejer som skulle göras
men vi hoppade över det, åkte till eurostop å impulsklippte oss
jag kände att jag b ehövde en förändring, så klippte av typ 30 cm av mitt hår
blev asnöjd
men fan vad ont jag fick i magen när hon började klippa
Å det första jag sa, var jag vill klippa av allt hår, men jag kommer antagligen inte bli nöjd, men dte är inte ditt fel, jag vill att du ska göra dte ändå
sedan tyckte hon tt jag satt väldigt stel i början
å när hon frågade hur dte kändes under tiden i början, så sa jag att jag inte vågade känna efter
sedan sa jag i värsta fall finns dte ju hårförlängning
då skrattade hon åt migh
men hon var skitduktig
å det blev riktigt bra
efetr vi klippt oss åkte vi å köpte skor. två till mig å ett till marcus
sedan köpte vi pizzaå käkade hos mina föräldrar, därvi även plockade upp barnen

På kvällen gick marcus ut
å jag satt hemma, vågar inte umgås med rökare ännu, så pratade mest i telfon med alla under kvällen

Idag ska jag gå å dela ut inbjudningskorten till kians kalas
oxå hoppas jag på att det är dammsugat här hemma när jag kommer tillbaka
sedan får vi väl åka å hitta på nåt med barnen.
ser ut att bli fint väder idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0