ONSDAG

Gick hem från jobbet vid sju igår
mådde inte alls bra, frös å mådde illa
Kollade på desperate houswifes på kvällen
å käkade godis

Imorse vaknade jag 6.59, kände att marcus fortfarande låg kvar
då hade han glömt ställa klockan, så han fick rusa upp
jag hade ju sjukanmält mig på kvällen
lämnade barnen på dagis vid halv nio
sedan gick jag hem å vilade
men med en sjuknikotinabstinens är dte inte så lätt att vara stilla
så sorterade alla räkningar å satte in i pärmor, å gjorde om i alla köksskåpet
så nu är dte verkligen ordning överallt

Fick gå till cykelvarkstaden
lämna cykeln som jag lyckats få punka på, för andra gången på mindre än två veckor
Passade på att posta brev å gå inom busfabriken å boka kalas till kian
så deb 12/12 kl12, ska han få fira sin födelsedag
13, ska jag bjuda 1800 kostar dte för 13 barn
billigt å bra, eller inte
asdyrt för ett kalas, men man fyller ju bara fem en gång i livet

Hämtade barnen på dagis vid två
gick till duni
å ja jag vet jag är hemma å sjukanmäld, men mår mycket bättre idag
å för barnens skull är dte bättre att gå iväg än att vara hemma med en väldigt röksugen mamma
å de som slutat röka vet vad jag snackar om, man flippar för inget
å då menar jag verkligen att man flippar för allt, exakt allt
aja, köpte iaf lite julklappar, jag vet det är den 4 november idag
men jag tycker inte om att stessa

Fixadae sedan middagen
å vid fem gick jag å lämnade kian
han skulle hem till hugo, på spökfest
hemma igen käkade vi mat
marcus berömde mig för att jag faktiskt inte har flippat en ända gång, de här tre rökfria dagran
vilket han inte skulle sagt
för sedan vägrade han berätta vad han åt på
'hetsade mig, å precis när jag skulle smälla till honom
hade spänt näven, så berättade han
jag ¨brukar inte slå honom i vanliga fall
men hetsar man en röksugen person, som dessutom har mens, och är väldigt sockerberoende
då ber man om smäll
men iställetr för att slå honom
skrek jag å msällde i ytterdörren å gick å hämtade kian

men för att sumera så är ett flipp på tre dagar väldigt bra
å jag har inte kastat sönder ett ända glas
eller något annat för den delen
att kasta glas 'är annars ett bra tips när man är röksugen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0