Onsdag

Igår var jag ledig
gick upp vid sju
fixade lite här hemma, å vid tio så tog jag å barnen bussen till stan
skulle igentligen bara lämna tillbaka en bok på bibblan
men tänkte att vi skulle ta en runda i stan först
shoppade upp 3000, fast det är sånt man får göra om man slutar röka
måste ju belöna sig lite
å det var bara 1700 som var till mig, resten var faktiskt julklappar
plus lite inredningsgrejer å lite till barnen
jag skulle igentligen köpt en brödlåda på netto, men de var slut
så jag sparade ju faktiskt 129 kronor med
det är inte illa

När vi kom hem, käkade vi mat
sedan sorterade jag i alla garderober å badrumsskåpen
så nu är allt rensat å fint överallt
ett plus som kommer på köpet när man slutar röka
eftersom att man måste göra något konstant hela tiden
på kvällen käkade vi godis å kollade dh


Idag är min tionde rökfria dag
nu börjar jag må lite bättre
känns att man är piggare å fräschare
men är fortfarande sjukt jobbigt
Förbjuder mina jobbarkompiser att röka i min närhet
å försöker få dem att sluta
det verkar som jag har fått en att försöka iaf
Fick ett väldigt bra besked från chefen idag med
plus ett somär lite dåligt att jag har gått på ett vik, som inte räknar på samma lasdagar
men det spelar ingen roll
för det bra var ett väldigt bra besked

slutade halv fyra idag
stannade å pratade med dagisfröken ett tag
de sa massa bra om kian
så verkligen vart en jätttebra dag idag

ska nog hem till linda idag
känner mig redo att umgåss med någon
plus att hon inte röker ju

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du vaccinera dina små barn?

2009-11-13 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0