Måndag

I fredes på kvällen var jag å tina iväg å pyntade lokalen
höll på i fyra timmar, konstant
stressade å så, men fan vad bra det blev


I lördes var ju då dagen för festen
marcus tog barnen när de vaknade
började göra mig iordning redan vid halv ett
vid två kom tina, så sminkade jag henne¨å fixade hennes hår
sedan var dte marcus tur att bli fixad
vid fyra åkte vi till lokalen fixade dte sista
vid sex kom då äntligen allt folk
hade en skitroligt
tgack till alla som kom å stannade å som inte bråkade
Fan vad kul det var
Orkar inte lägga upp foton här
har ju lagt upp alla bilder på facebook, så kolla där

I går städade vi å sånt, å slappade

idag har jag vart ledig från jobbet
men fuskat, för marcus lämnade barnen på dagis halv sju iaf¨å jag hämtade dem kvart över ett
men kände att jag ville fixa här hemma utan barnen
så sedan sex imorse har jag städat, tvättat å skurat
städat allt, grundligt, sådär som man inte gör så ofta, men sprutat in alla köksluckorna med medel å skrubbat
så nu är allt överallt skinande rent
Känns skönt
Å jag fuskar aldrig med dagis annars
men jag kände att de faktiskt har roligare där, än hemma vid en storstädning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0