Måndag

Idag gick jag upp vid halv åtta
barnen satt uppe å kollade på film, som marcus satt på före han stack till jobbet
ringde till vårdcentralen å bokade tid till neah, för aytt kolla hennes hosta å få lite mollipect
Sedan tvättade jag oxå passade jag på att klippa Kian
han belv jättenöjd, trots att ahn inte kan sitta stilla i mer än en fjärdedels sekund

Vid elva gick vi till vårdcentralen
det första neah sa när vi kom fram till receptionen var att hon ville ha sprutan
som tanten skrattde
fick förklara att vaccinet var slut å att vi skulle till doktorn å kolla hostan
hon fick ett stick i fingret, de skulle kolla sänkan
så då var hon lite nöjd, men sa igen att hon med ville ha spruta
så söt!!

Sedan gick vi till apoteket å netto, köpte allt, så att vi kan baka lussebullar å pepparkakor
Nu ligger hon å sover å kian spelar å ikväll jobbar jag
men ledig imorgon=)

ut i regnetmatar ankornasötast när hon sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0