måndag

idag har jag inte rökt på åtta dagar
fortfarande riktigt äckligt jobbigt

eftersom att jag har slutat röka så har man ju mer tid på rasten
vicky håller oxå på att sluta
fast jag är bättre än henne
å för att hålla bort röksuget, löser vi korsord
jag är bättre än vicky på det med
så bra, så att idag tog jag foto på mitt lösta metrokorsord
som hon inte klarade å skickade det i ett mms till henne
bara för att visa att jag är bättre

Annars var det en väldigt lugn dag på jobbet idag
slutade två, hämtade barnen på dagis
barnen pluss en påse löv kian hade plockat
en hel påse, som han skulle ha med sig hem
för jag hade ju sagt att man kan plocka löv, torka dem å klistra dem på papper
jag menade kasnke inte en hel påse
dagisfröknarna skrattade när jag tog mina barn å löv å gick
så i eftermiddag har vi torkat å pressat löv
å druckit varm choklad

När marcus kom tränade jag yoga
sedan lagade jag mat
äcklig fisk blev det
å marcus fick fixa köket
neah hade ätit så det var mat på hela bordet pluss golvet
pluss att hon skulle visa att hon hade mjölk, å vände på glaset
observera att jag skrev hade mjölk

Å nu slappar vi å barnen bygger lego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0