torsdag

idag är jag ledig
sedan jobbar jag åtta dagar i rad
känns ju inte så underbart, men ett måste för att kunna vara ledig i sommar
jag har ju ingen semester, så allt jag ska vaar ledig måste jag jobba igen, efetrsom att jag får full lön även om jag är ledig,
å det känns bäst att göra det nu, istället för att vänta å ha dte hängandes efetr en

Barnen vaknade tidigt redan vid sex,
men jag var faktiskt pigg, jättepigg
klockan sju hade jag vattnat alla blommor, å alla hade ätit frukost å var påklädda
plus att jag hade vart i tvättstugan å kört igång två maskiner
vi har väntat lite för länge med att tvätta, så hade lite för mycket tvätt
Å tvättsugan är så liten, eller ja torkrummet då, så allt kommer nog inte hinna torka

Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på
kankse kommer Madde å barnen hit å hälsar på deras dagis vart tydligen stängt
Annars vet jag inte riktigt vad vi hittar på, inte dte bästa vädret idag
men det kanske ändrar sig lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0