Torsdag

Barnen vaknade tidigt idag med, runt halv sju
blir ju tidigare å tidigare nu, när dte blir ljusare ute
Hjälper inte att vi har både persienn å rullgardin

Men det gör inget, för man blir ju själv bara piggare å piggare
Men masade mig inte upp ur sängen förrän halv åtta
strax efetr nio gick vi hemifrån, mötte upp Linda
Oxå gick vi till mammagruppen
Snodde Milton första tiden, å mös lite
så det stillade mitt bebisbehov, så söt han är

Roligt att träffa alla igen, lillan, june, madde, linda plus alla barn 17 barn var vi där idag
Lite rörigt, men så roligt att se alla små
Det är ju det som är så tråkigt med att jobba, att man inte alls har samma tid som när man var mammaledig
skulle väl igentligen bara vilja jobba 50%
men samtidigt så vill man ju ha pengar för 75% iaf
men nästa månad, ska jag försöka att jobba lite mindre iaf
sedan börjar ju vikariatet, å då är dte ju 80%, inget val längre

Var väl hemma igen strax efetr ett
Å när posten kom
så blev jag riktigt glad
Inte bara lönespecen som kom idag, utan även deklarationen
Kommer få tillbaka 11529 kronor, å det är ju inte helt fel
men tror jag ska lägga in dte mesta på studielånet, så jag blir av med det snabbt
betalar ju 1630 i månaden för tat dte ska gå snabbare
hatar skulder
Marcus borde ju få tillbaka lite med, så lite extra blir dte ju iaf

Jobbar 16-20 idag med
så kort tid , går så snabbt att man inte ens hinner känna att man jobbat
Sedan blir dte myskväll
å imrogon jobbar jag 7-10 å marcus slutar ju 11.30 på fredagar, så då åker vi till ikea.
Å shoppar

Kommentarer
Postat av: Jenny

alltid roligt å få tillbaka pengar på skatten.. jag får också tillbaka.. 11600.. är mer än välkommet hehe

2009-03-26 @ 22:15:58
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

Härligt med skatt, får också tillbaka :) Var längesen jag var här inne nu, skärpning!

2009-03-27 @ 20:19:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0