Onsdag kväll

Blev att jag gick till busfabriken med barnen
redan klockan tio var vi där, så vi var först
Inte alls mycket folk senare heller
är verkligen så mycket bättre att gå dit tidgt på vardagar
Barnen hade jätteroligt å vi fotade massa, neah klättrar riktigt duktigt där nu, kan nästan ta sig upp på de flesta ställen
Hon var till och med mer än halvägs upp för vulkanen, den lilla klätterungen

Men efter nästan tre timmar, så var hon så trött å vill ha bapp som hon säger å sova i vagnen
Så då gick vi därifrån
Kian ville gå till lekplatsen så dte gjorde vi en runda med
sedan blev dte halmstads färghandel, tittade på tapeter
men de finaste är ju oftast de dyraste, å har inte lust att lägga 1500 per rulle
men vi går väl dit tillsammans på lördag, fanns ju en del lite billigare, som vart fina med
en del vågade jag ju inte ens kolla på prislappen på

Sedan var det bara hem å göra välling
å kolla posten, har ju fått en gratis prenumeration av tidningen mama i ett år
det är bra med gratisgrjer på internet
har fått 300 kronor på ikea med, å 200 på skopunket, pluss två biobiljetter å 100 på åhlens, filmer å massa nadra saker
för att bara göra lite undersökningar då å då, å de flesta är intressanta
verkligen skitbra ju.

Lämnade barnen på dagis strax efter tre, jobbade 16-20 ikväll
det bästa passet, typ alla mina favoriter ligger på dte passet
så det är verkligen jätteroligt att jobba
Hungrig var jag när jag slutade så köpte med pizza hem, som vi har krängt i oss nu

Lite bilder:

Idag var verkligen en jättebra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0