Lördagen

Var ju på ikea igår
Så mycket vi hittade som vi ville ha, tyvärr kan man ju inte köpa allt
å det vi kom för, fanns nästan inget hemma, å ändå gick 1700 på ingenting alls
När vi kom hem, fick vi beställa dte vi skulle ha på hemsidan istället
passade även på att beställa ett överkast till oss, å nya sängkläder till oss
plus batman sängkläder till kian å väggdekaler med batman

Vi gick å la oss redan kvart över nio igår,
var helt slut båda två

Vid halv sex bestämde sig Neah för att dte var färdigsovet
så dte var bara att gå upp
Neah är ju sån klätterunge, när jag kom ut i köket, höll hon på att flytta stolen, så hon kunde klättra upp å ta det hon ville i skafferiet, kunde inte låta bli å hämta kameran


När Marcus gått upp bestämde jag mig för att fixa växasängen
Sandpapprade hela, å sedan grundmålade jag
å dte kommer bli så fin när dte är färdigt
såhär ser det ut just nu:


Vid tio åkte vi till silvan
köpte tapeter till vardagsrummet å ny lampa till vårt sovrum å till neahs
Sedan blev det öb, där vi handlade färg till kians rum å mer lackfärg till sängen oxå till bordet å stolarna, allt ska ju vara vitt på neahs rum, hittade även en kudde till neah

Fortfarnde jättemycket som behöver köpas till den nya lägenheten
börjar få lite ångest för att dte kostar så mycket mer än vad jag räknat med, hade ju räknat med max 20 till allt
å nu är vi redan uppe i 23, för dte vi hittils köpt, å så mycket kvar än
Inte riktigt vad jag hade räknat med
men vill ju ha allt på en gång, så dte får bli så

Ikväll ska min lillasyster vara lite barnvakt, när Neah sover då
kian är hos sin farmor, hon ville ha honom den här helgen
så jag å marcus får lite egentid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0